Hastalıklar Mı Arttı, Tanı Yöntemleri Mi Daha İyi?

13 Kasım 2020 by admin
shutterstock_104586299-1200x800-1.jpg

Hastalıklar Mı Arttı, Tanı Yöntemleri Mi Daha İyi?

“Aslında hastalıklar artmadı sadece tanı yöntemleri arttı” bize kabul ettirilmeye çalışılan bir dayatma.
Bu güneşi balçıkla sıvamak ve sorunları görmezden gelmektir
Eğer kanser eskiden de vardı gelişmiş tanı cihazlarımız yoktu ise, bu “eskiden de olan” kanserler ilerleyip tüm vücudu sardığında da mı tanı koyamıyorduk? Tanı koyamadığımız kanserli hastalar bir gece ansızın uykularında ölüp nedeni bilinmez ölümler arasına mı kaydediliyordu?
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktiviteli çocuklar vardı da ne olduğu anlaşılamıyor muydu?
Astımlı çocuklar nefes krizlerine giriyor da bir sırtını dinleyen çıkmıyor muydu?
Evet bazı hastalıklar modern görüntülemeler ile daha iyi tespit ediliyor ama asıl artan hastalıklar
Bunun başlıca nedenleri ise
📌Hareketsiz, stresli yaşam
📌GDO’lu hibrid tohumlar