Kışı İlaçsız Geçirebilmeniz İçin 10 Öneri

13 Kasım 2020 by admin
shutterstock_104586299-1200x800-1.jpg

Kışı İlaçsız Geçirebilmeniz İçin 10 Öneri

Kışın hafif bir hastalık anında soğuk algınlığı ilaçlarına sarılmak istemeyenlere, acile iğne veya serum için gitmeyip bir an önce iyileşmek isteyenlere altın değerinde öneriler
1-) Eskiler ne güzel demiş bir terlersen geçer diye. Yapılan çalışmalarda soğukluğun vücuttan en iyi atılım şeklinin terleme olduğu gösterilmiştir
2-)Bal, zencefil, zerdeçal, adaçayı, ıhlamur, nane, ud-i hindi ile kendimize bir atom yapabiliriz
3-)Soğan ve sarımsak doğal antibiyotiktir. Hastalık anında bolca tüketilmelidir
4-) Propolis enfeksiyonla savaşta çok güzel bir destektir
5-) Soğuk sıkım pekmez ve kavrulmamış tahin vücudu ısıtır
6-) Tarhana, kelle-paça gibi mineralli çorbalar hastalık anında iyileşmeyi hızlandırır
7-) Hastalık anında eğer iştahınız kapalı ise gereksiz yemek yemek için uğraşmayın. Çünkü vücut enfeksiyonlar ile savaşmak için iştahınızı kapatmıştır. Sıvı tüketimi de vücudun ihtiyacı kadar olmalıdır. Bilinenin aksine çok sıvı tüketimi iyileşmeyi geciktirir
😎 Doğal kaya tuzu enfeksiyonla savaşta mineralleriyle çok güzel bir destektir. Hastalık anında kullanımı belirli ölçüde arttırılabilir
9-) Hastalık anında çok uyumadan dinlenmek gerekir. Çok uyku vücudu soğutur iyileşmeyi geciktirir
10-) Vücut sıcak olmalıdır ama akciğerlere temiz soğuk hava çekmek akciğer korunmasında çok etkilidir