Hekimlik Hasta İlaç Eşleştirmesi Değildir

13 Kasım 2020 by admin
shutterstock_104586299-1200x800-1.jpg

Hekimlik Hasta İlaç Eşleştirmesi Değildir

Sadece kimyasal ilaçlarda değil bitkisel ilaçlarda ya da diğer geleneksel veya modern tedavi yöntemlerinde de aynı durum geçerli
İnsanı dinlemeden veya dinleyemeden belirli kalıplarla tedavi vermek
Tabi hiçbir ağrı çekmeden anında iyileşmek isteyen hastalar, her bir şikayeti için ayrı ayrı ilaç isteyen hastalar, en ufak burun akıntısında hastaneye koşan hastalar bu şekil tedavileri tetikliyorlar
Arabalar için kötü tamirciye denk gelmiştir herkes. Tam sorunu anlamadan bir parçayı değiştirirler. Araba sonra tekrar arızalanır eğer ehil bir usta bulabilirseniz asıl sorunu tespit eder ve belki küçük bir dokunuşla işinizi halleder.
İnsan da işleyen bir sistem. Eğer vücudun hastalık ve sağlık hallerini tam kavrayıp asıl bozulan sistemi tespit edebilirsek şifa bize uzak değildir

Ama bu herhangi bir hastalık için bir sorun değil. Örneğin, bir çeşit alkol bağımlılığınız varsa veya o zaman bir kişiyi tıbbi olarak iyileştirmek gerçekten zordur, çünkü bu fiziksel olduğu kadar duygusal bir sorundur.