KONYA YÜKSEK DOZ C VİTAMİNİ

Yüksek Doz C Vitamini Nedir?

C vitamini, insan vücudu üzerinde oldukça olumlu etkiler ortaya çıkarabilirken yüksek doz C vitamini uygulaması bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi adına önemlidir.

C vitamini  insan vücudunda sentezlenemeyen, ancak biyokimyasal birçok işlem için gerekli olan bir besin unsurudur .

C vitaminin vücutta şimdiye kadar tespit edilmiş 400’den fazla görevi vardır.

Fizyolojik seviyelerdeki C vitamini vücutta antioksidan etki yaratırken, yüksek dozlara çıkılması durumunda bu kez de oksidan etki göstermekte ve bu sebeple de kanser hücrelerinin yok edilmesinde kullanılabilmektedir . İnsanlar C vitaminini kendi vücutlarında sentezleyemediği için bu unsuru besinler ve destek ürünleri yoluyla dışarıdan almak zorundadır.

C vitamini ayrıca kollajen sentezinde önemli rol oynayan bir bileşiktir. Kollajen; deri, kıkırdak, kemik, tendon ve ligament gibi bağ ve destek dokunun esas yapısını oluşturan bir proteindir.

C vitamini, vücut metabolizması sonucu ortaya çıkan ve potansiyel zararlı atıkların (serbest radikallerin) etkisizleştirmesindeki

“SUDA ÇÖZÜNEN” temel antioksidandır.

Kronik hastalığı olan birçok hastada C vitamini düzeylerini ölçtürdüğümüzde

genellikle düşük olduğunu görürüz. Kanser hastalarında ise C vitamini düzeyleri diğer kronik hastalıklara göre çok daha düşüktür. Kanser için kullanılan kemoterapi ve radyoterapi gibi tedavi yöntemleri serbest radikalleri artırır ve bu yolla kanser hücrelerini tahrip eder. Bu süreçte vücut antioksidan moleküllerini yoğun olarak kullanır ve C vitamini ile birlikte diğer antioksidanlar da hızlı bir şekilde tüketilirler.Vücudun zaten az olan C vitamini kanser sebebiyle iyice tüketilir (32).  Ayrıca hastanın iştahının

kesilmesi nedeni ile alınan C vitamini de azalmıştır.  Bu durum birçok vitamin ve mineral eksikliğine yol açar. Vücut direnci düşer, hastalar çabuk yorulur ve sık sık ağır enfeksiyonlar geçirmeye başlar. Birçok kanser doktoruna göre bu kaçınılmaz bir durumdur ve kabullenilmelidir. Ama sineye çekilen bu komplikasyonlar hastanın hayatını tehdit eder ya da en azından yaşam kalitesini bozar.

Tarihte uzun süre taze sebze ve meyve yiyemediği için C vitamini eksikliği yaşayan gemici ve deniz askerlerinde çok yüksek oranda ölüm olduğunu biliyoruz.

– Enfeksiyonların tedavisi ve önlenmesinde etkisi vardır. Vücutlarında C vitamini sentezleyebilen bütün canlıların bir hastalığa maruz kaldıklarında karaciğer ve böbreklerdeki C vitamini sentezini büyük orada artırdıklarını biliyoruz.

– Güçlü bir antioksidandır ve serbest oksijen radikallerinin temizlenmesinde rol oynar (enfeksiyon, kronik hastalıklar)

– Aterom plaklarının erimesinde etkilidir (damar sertliği)

– Kollajen sentezinde anahtar bir rolü vardır. Bu sayede kemikler, tendonlar ve bağların güçlenmesini sağlar, ayrıca bel fıtığı gelişmesini, derinin buruşmasını ve kanserin yayılmasını önler.

– Melanin sentezinde rol oynar (saç, deri rengi)

– Tirozinden noradrenalin sentezini artırır (depresyon, hiperaktivite sendromu tedavisi)

– Serotonin sentezinde görev alır (depresyon tedavisi)

– Karnitin sentezini artırır (kalp kası ve iskelet kası yetersizlikleri)

– Folik asitin aktifleşmesini sağlar (felç, enfarktüs, kanser)

– Safra asidi sentezini artırır (safra taşlarının azaltılması)

– Kolesterol sentezini baskılar

– Şişmanlığın önlenmesinde yardımcıdır

– Seksüel faaliyeti artırmada katkısı vardır

– Ülser ve reflünün azalmasında rol oynar

Yüksek Doz C Vitamini Nasıl Uygulanır?

İnsan vücudu için vazgeçilmez öğelerden bir tanesi olan C vitamininin yüksek dozda uygulanması  damar yolu ile vücuda direk kan dolaşımına verilir

Damardan Serum yolu ile enjekte edilen C vitamininde doğrudan infüzyon sayesinde iletimin kolaylaştırılması sağlanır. Vücudun hemen fark ettiği C vitamini ishal ve mide yanmaları gibi muhtemel yan etkiler de doğurmaz. Bu nedenle hemen etkisini hissettirir.

Damar yoluyla doğrudan enjekte edilen yüksek doz C vitamininden yararlanma seviyesi oldukça fazladır. Ağızdan alınan vitaminden yararlanma seviyesi düşük olurken damar yoluyla alınan C vitamininden yararlanma seviyesi %100’dür.

Siz de yüksek dozda C vitamini almak ve bu mucizevi yöntemden yararlanmak istiyorsanız Dr. Halit Furkan Sarı’nın bilgi birikiminden yararlanabilirsiniz.

Yüksek Doz C Vitamini Takviyesinin Yan Etkileri Var mı?

Dr. Halit Furkan Sarı gözetiminde C vitamini takviyesi yaptırmadan önce hasta değerlendirilir. Doktorunuzun risk gördüğü durumlarda daha açık bir ifade ile yan etkilerin oluşmasının muhtemel olduğu hallerde uygulamaya başvurulmaz. Bu nedenle doktorunuzun önerilerine uyduğunuz sürece herhangi bir olumsuzluk ortaya çıkmayacaktır.

Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

Bütüncül tıp anlayışını benimseyen ve hastalıklara karşı tamamlayıcı çözümleri benimseyerek sizlere yardımcı olmayı arzulayan doktorunuzla daha sağlıklı yarınlara adım atabileceksiniz. Yan etkisi olmayan çözümlerle vücudunuz üzerinde olumlu etkiler ortaya çıkarmaya yönelik çözümler üreten Dr. Halit Furkan Sarı ile görüşmek için hemen bir randevu oluşturabilirsiniz. C vitamini ile alakalı mucizevi sonuçları sizlerle buluşturan doktorunuz en başarılı seçenekler ile tıp biliminin sırlarını kullanır.