Konya Ozon Tedavisi ve Fiyatları 2022

Ozon Tedavisi Nedir?

OZON TEDAVİSİ etkileri sebebiyle aktif-süper oksijen olarak adlandırılır

Ozon bileşiği Tıpta kullanılan ozon özel jeneratörlerde saf oksijenden elde edilir.

Asıl etkilerini bağışıklık sistemi üzerinden gösterir.

Ozonu tedavi edici şok olarak da isimlendirebiliriz. Vücuda iyileşme amaçlı ozon aracılığı ile uyarı verilir. Vücut bu uyarıyı yenerek daha da güçlenir.

Ozon tedavisi tam olarak öldürmeyen acı güçlendirir mantığı ile çalışır. Ozon tedavisinde seanslar ilerledikçe vücut sistemleri daha da güçlenmiş olur

Ozon tedavisi ile vücuttaki tamir edici mekanizmaları harekete geçiririz

Antioksidan sistem dediğimiz vücudumuzun savunucu sistemini adeta çalışması için kamçılarız

Antioksidan sistem bizi hastalıklardan koruyan, vücudumuzda kanser gibi kötü hücrelerin çoğalmasını önleyen hayati bir sistemdir

Eğer hastalık durumu olmuş ise de bunu tersine çevirmeye çalışan etkili bir sistemdir

Ozon tedavisinin diğer etkilerine bakacak olursak vücudun bol oksijenlenmesini sağlar, bağışıklık sistemini güçlendirir, vücudumuzun yenilenmesi için kritik rolü olan büyüme faktörlerinin salınımını sağlar

Kan hücreleri üreten kemik iliğinin çalışmasını arttırır

Ağrıların giderilmesinde destektir

Ozon tedavisi bakteri, mantar, virüs, parazit gibi mikroplarla reaksiyona girerek öldürür. Klordan 3125 defa daha güçlü bir dezenfektandır

Sadece mikropları öldürmekle kalmaz tüm toksinleri, petrokimyasalları, kimyasal atıkları nötralize ederAntimikrobik etkilidir (bakteri, virüs, mantarları öldürür)

Dezenfeksiyon yapar, vücudu temizler

Beslenme, stres, yaşlanma, radyasyon, kimyasal maddeler ve ilaçlar, deterjanlar, vücudumuzdaki enfeksiyonlar gibi etmenler vücudumuzda oksidatif stres ve serbest radikaller oluşturur

Yani kabaca vücudumuzu kirlendirirler. Bu kirlilik birçok hastalığın temelini oluşturur.

Ozon tedavisi bu kirliliğin giderilmesini sağlar

Ozon tedavisi ATP üretimini arttırır, hastalar enerjik hissederler

Ozondan sonra doku oksijen seviyeleri artıp karbondioksit seviyeleri düşer

Kafası karışmış bağışıklık hücrelerinin düzenlenmesini sağlar

OZON TEDAVİSİNİN TAMAMLAYICI TEDAVİ OLARAK KULLANILDIĞI HASTALIKLAR

Şeker hastalığı ve şekere bağlı  yaralar

Kanser

Kronik yorgunluk sendromu

Fibromiyalji(kas romatizması)

Romatoid artrit

Bel, boyun fıtığı

Kireçlenmeler

Bağışıklık sistemi düşükleri

Hepatitler, herpes, zona, HPV gibi virüs enfeksiyonları

Ülseratif kolit, chron

Egzema, atopik dermatit, sedef hastalığı

Akne(sivilce)

Nörolojik hastalıklar

Makula dejenerasyonu, retinopatiler

Kısırlık(infertilite)

Böbrek yetmezlikleri

Mesane enfeksiyonları(sistit)

Allerjik durumlar

Astım, KOAH

Gastrit, ülser

Ozon Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Ozon tedavisi  farklı şekilde uygulanabilir. Söz konusu uygulama şekilleri aşağıdaki gibidir.

Major Otohemoterapi(MAH):Kan yoluyla ozon tedavisi(ozon terapisi)

Minör Otohemoterapi: Bağışıklık sistemini desteklemek için enjesiyon ile

Rektal İnsuflasyon yoluyla ozon tedavisi(ozon terapisi) (makattan)

Vaginal İnsuflasyon (kadın hastalıklarında kullanım şekli)

Kulak İnsuflasyonu

Nazal İnsuflasyon(Burun içerisine ozon tedavisi(ozon terapisi) uygulama

Torbalama ( Bagging ) (direk yara üzerine uygulama)

Kas içi Enjeksiyon

Cilt Altı ve Cilt Lezyon İçi Enjeksiyon

Eklem İçi Uygulama

Transdermal Ozon Tedavisi (Ozon Sauna)

Ozon kremi

Ozon yağı

Ozonlu su

İntradiskal(disk içerisine) ozon tedavisi(ozon terapisi) uygulama

Ozon tedavi yönteminin sağladığı çeşitli faydalar vardır. Söz konusu faydaları aşağıdaki gibi detaylandırabilmemiz mümkündür.

Ozon Tedavisinin Faydaları

• Solunum bozukluğu olan kişiler, daha fazla araştırmaya ihtiyaç duyulmasına rağmen söz konusu tedavi yöntemi için iyi adaylar olabilir. Kanınızdaki oksijen seviyelerini artırarak, söz konusu tedavi yöntemi akciğerlerinizdeki stresi azaltmaya yardımcı olabilir. Kanınıza oksijen sağlamaktan akciğerleriniz sorumludur.
  • Söz konusu tedavi yöntemi ayrıca diyabetten kaynaklanan komplikasyon riskini azaltma konusunda umut vaat ediyor. Komplikasyonlara genellikle vücuttaki oksidatif stres neden olur. 2018’de yapılan araştırmalar, ozonun vücudun bağışıklık ve antioksidan sistemlerini harekete geçirerek ve iltihabı azaltarak oksidatif stresi düzeltebileceğini gösterdi.
  • Söz konusu tedavi yöntemi, kanser hastalığının tedavisinde de sık sık kullanılmaktadır. Bağışıklık sisteminin aktif hale gelmesini sağlayan ve kanser ile savaşarak hücrelerin üretilmesini engelleyen söz konusu tedavi yöntemi vücut direncinin de artırılmasını sağlar.
  • Özellikle yaşa bağlı olarak meydana gelen göz hastalıklarının tedavisinde ozon terapisi kullanılmaktadır. Dolaşımda ki aksaklıkları da göz önünde bulundurarak söz konusu tedavi yöntemi kullanılır ve göz hastalıklarının tedavisi gerçekleştirilebilir.
  • Mantar enfeksiyonları ve bakterilerin üremesini engellemek için söz konusu tedavi yöntemi de kullanılabilmektedir. Özellikle ayaklarda meydana gelen mantar ve bakteriler söz konusu tedavi yöntemi ile engellenebilir.

Ozon Tedavisi ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Ozon tedavisi güvenilir bir tedavi yöntemi midir?

Ozon tedavi yöntemi son 30 yılda Avrupa’da milyonlarca kez uygulanmış olan bir tedavi yöntemidir. Söz konusu tedavi yönteminin  bu doğrultuda herhangi bir sağlık problemine yol açmadığını ve son derece güvenilir bir tedavi yöntemi olduğunu rahatlıkla ifade edebilmemiz mümkündür.

Bu yöntem zayıflamak için kullanılabilir mi?

Ozon tedavisi genel olarak insanın vücudunu alarma geçirmek için kullanılan bir aşılama yönetimidir. Bu doğrultuda metabolizmayı harekete geçirdiği için de zayıflamaya yardımcı olur.

Söz konusu tedavi yöntemi acıtır mı?

Söz konusu tedavi yöntemi sırasında kişilerin herhangi bir şekilde ağrı hissetmezler. Uygulama şekline bağlı olarak enjeksiyon sırasında anlık hafif ağrı oluşabilir