ONKOLOJİ (KANSER) HASTALIKLARI

Onkoloji (Kanser) Hastalıkları Nedir?

Kanser, vücutta bulunan hücrelerin kontrolsüz bir şekilde çoğalması şeklinde gelişen ve diğer hücrelerin yerleşmesine engel olunması olarak ortaya çıkan bir hastalıktır. Vücudun ideal şekilde çalışmasına engel olan bu durumun yaşam standartlarını düşürdüğü ve çeşitli birtakım problemlere neden olduğu kabul edilir. Kanser ile ilgilenen tıp alanına onkoloji adı verilirken bu alanın birden fazla kanser tipi ile karşı karşıya olduğu açıktır.

Kanser tiplerindeki çeşitliliğin teşhis ve tedavide zorluklar ortaya çıkardığı bilinse de bütüncün tıp alanında çalışmalar yapan doktorunuz Halit Furkan Sarı karşı karşıya kalınan bütün kanser tiplerine karşı sizlere etkin çözümler sunar. Siz de bu zorlu hastalığa yakalandıysanız doktorunuza başvurarak daha doğru tedaviler uygulamaya başlayabilirsiniz.

Kanser Hastalıkları Çeşitleri Nelerdir?

Kanser hastalıkları birbirinden farklı şekillenebilen ve vücudun farklı kısımlarını etkisi altına alan bir durumdur. Bu hastalığa karşı erken teşhisin hayat kurtarıcı olduğu bilinirken ihmal durumunda sonucu hiç de istenmeyen bir hastalık olur. Siz de kanser ile ilgili sorunlar yaşadığınızı düşünüyorsanız aşağıda sıraladığımız kanser tiplerini inceleyerek Dr. Halit Furkan Sarı ile bir randevu oluşturabilirsiniz.

Pankreas Kanseri Nedir?

Pankreas kanseri; vücudun en önemli organlarından bir tanesi olan pankreasta işlevselliğin kaybolmasına neden olan olumsuzlukların görülmesidir. Hücrelerin gerektiği şekilde çalışmasına engel olan kötü huylu kitlelerin şekillendiği bu organda zamanla yayılma görülmesi de muhtemeldir.

Başlangıçta herhangi bir belirtisi olmayan ve bu nedenle ortaya çıktığında ilerlemiş bir şekilde görülen pankreas kanserinin kilo kaybetme, mide bulantıları, halsizlik ve yorgunluk gibi etkileri vardır. Gözlerde ve deride sararma olarak da şekillenebilen belirtilerin idrar ve dışkıda görülen değişim sonrasında da farkına varılabilecek olan bu hastalığın tedavisi ile alakalı mutlaka doktorunuzla görüşmeniz gerekir.

Prostat Kanseri Nedir?

Türkiye’de en sık görülen ikinci kanser tipi olan prostat kanseri erkeklerin karşı karşıya kaldığı en önemli problemlerden bir tanesidir. Teşhisi noktasında çoğu zaman geç kalınması nedeni ile tedavide de geç kalınan bu kanser türünün erken tedavi sayesinde giderilmesi mümkün olabilmektedir.

Erkek üreme sistemindeki prostat bezlerinin kötü huylu oluşumlarla kaplanması olarak da bilinen bu hastalığın sık idrara çıkma ve idrar yaparken zorluk yaşanması gibi belirtileri vardır. Cinsel ilişki esnasında da birtakım problemlerin yaşanması şeklinde görülebilen belirtilere rastlamanız halinde hemen doktorunuza başvurmanız şarttır.

Akciğer Kanseri Nedir?

Akciğerin kötü huylu tümörler ile kaplanması anlamına gelen ve ileriki aşamalarda çevre organların da kanserle kaplanmasına neden olan bu hastalık ülkemizde en yaygın kanser tipidir. Erken teşhis ve tedaviye başlanması hastanın yaşam standartlarını yükseltmede rol oynarken sorunların ortadan kaldırılmasına da etki eder.

Akciğer kanserinin ortaya çıkıp çıkmadığı genellikle belirtilerden anlaşılır. Şiddetli öksürük, kanlı balgam, sesin kısılması ve yutkunurken zorluk yaşanması bu hastalığın en yaygın belirtileridir. Siz de akciğerinizde kanserden şüpheleniyorsanız Dr. Halit Furkan Sarı’ya başvurarak en doğru tedavilerden yararlanabilirsiniz. Kanser hastalıkları ve tedavileri konusunda yaptığı çalışmalarla adından söz ettiren doktorunuz size en iyi gelecek seçenekleri ortaya çıkaracaktır. Tedavi ve teşhis için hemen randevu talebi oluşturabilirsiniz.

Tamamlayıcı ve Destek Tedavisi Uyguladığımız Onkoloji Hastalıkları

• Beyin Tümörleri