Konya Bitkisel Tedavi

Bitkisel Tedavi Nedir?

Bitkisel tedavi, insanların kimyasal ilaçlardan uzak bir şekilde iyileştirilmesine yardımcı olan doğal kürler olarak kabul edilebilmektedir. İnsanoğlunun kimyasal ilaçlarla tanışması yaklaşık 1,5 asır öncesine dayanırken bu süreç içerisinde hastalıkların daha da karşı konulmaz bir hale gelmesi bitkisel tedavilerin vazgeçilmez seçenekler olmasını göstermiştir.

Fitoterapi, (bitkisel tedavi) insanlık tarihi kadar eski bir bilimdir. Çünkü varlığı, birebir insanın varlığıyla bağlantılıdır. Aynı şekilde hastalıklar da insanın yeryüzündeki macerasıyla birlikte ortaya çıkmış ve insanlar bu hastalıklara çare bulmak amacıyla en önce doğaya koşmuşlardır.

İbn-i Sina ve Lokman Hekim gibi bitkisel çözümler üzerinden pek çok hastalığa çözüm üretmiş bilim adamlarından günümüze uzanan süreçte bitkisel çözümler önem kazanmaya devam ediyor. Tıp biliminin ayrılmaz bir parçası olarak değerlendirilen bitkisel tedavi; bitki, ot ve çiçeklerin özlerinden hazırlanan karışımlar sayesinde hastalıklara hitap edilmesini sağlar. Siz de yaşadığınız hastalıkların bitkisel yöntemlerle çözüme kavuşturulmasını arzu ediyorsanız Dr. Halit Furkan Sarı ile bitki bazlı tedavilere başvurabilirsiniz.

Fitoterapide bitki ilaçları, hastayla yapılan profesyonel bir konsültasyona göre seçilir. Fitoterapi, vücudun normal işlevlerini uyarmak veya güçlendirmek için seçilirler ve böylece vücudun kendini iyileştirmesine yardımcı olurlar.Doğru olan yaklaşım, Fitoterapi konusunda hekimlerin eğitim alması ve bitkisel ürünlerin hekimler tarafından, bilimsel anlamda doğru şekilde uygulanarak hastalıkların tedavi edilmesidir.

Bitkisel Tedavi Neden Tercih Ediliyor?

Doğada yetişen bitkilerin herhangi bir kimyasal katılmadan karıştırılması ile elde edilen kürler hastalıkların tedavisine destek olmaktadır Kimyasal maddelerden arınmış olması bitkisel ilaçların vücut üzerinde olumsuz etki doğurmamasına neden olur. İnsanların psikolojik anlamda daha rahat hissetmesine neden olan ve fiziksel olumsuzlukları da ortadan kaldıran bitkisel tedavinin tercih edilmesindeki temel nedenlerden biri de hızlı geri dönüştür.

Vücudunuzun farklı noktalarında yaşadığınız sorunları gidermek adına Dr. Halit Furkan Sarı’ya başvurarak bitkisel ilaçların mucizesinden yararlanabilirsiniz. Tıp biliminin bütün gerekliliklerini yerine getirerek size doğru tedaviyi sunan doktorunuz vücudunuzda zararlı oluşumlara neden olacak ilaçların etkisinden uzak durmanıza da yardımcı olur.

Bitkisel Tedavi Kimler için Uygundur?

Bitkisel tedavi yöntemlerine başvurma konusunda herhangi bir sınırlandırma olmadığı bilinir. Doğada bulunan bitkilerin insanoğlu için olumlu etkiler doğurması genç – yaşlı hemen herkesin bitkisel ilaçlarla şifa bulmasına yardımcı olur. Siz de bitkisel ilaçlar ile tedavi olabileceğinizi düşünüyorsanız doktorunuza başvurarak bilgi alabilirsiniz. Gerekli tedavileri sizler için planlayacak olan doktorunuz zararlı gördüğü veya sizin için sakıncalı olacağını düşündüğü tedavilere başvurmaz.

Bitki Temelli Tedavi Hangi Hastalıklara Uygundur?

Bitkisel ilaçlar ile tedavi edilebilecek hastalıklar ile ilgili herhangi bir sınırlama bulunmaz. Tıp bilimine göre çaresi olan her hastalığın ilacını geliştirirken bir bitki veya ağaç özünden yararlanılır. Bu nedenle sizlerin yaşadığı problemin tespit edilmesinden sonra uygun bitki temelli ilaçlar seçilerek uygulaması yapılır. Üstelik bitki kaynaklı tedavilerde doğallığın ön planda olması bitki özündeki bütün vitamin ve minerallerden yararlanılmasına yardımcı olur.

Bitkisel Tedavide Yan Etki Var mıdır?

Bitkisel tedavilerin tercih edilmesindeki en önemli faktörlerden biri de yan etkinin olmamasıdır. Bitkilerin doğru kullanılması sayesinde sizlere uygulaması yapılan ilaçlar ile ilgili olası bir şüphe durumunda doktorunuzun uygulamayı değiştireceği söylenebilir. Bu anlamda riskin 0 olduğu bitkisel tedavilerin başarıya ulaşma oranı da %90 seviyesindedir. Siz de bu ayrıcalığı yaşamak için kliniğimize gelebilir veya hemen randevu oluşturabilirsiniz.

Bizi Neden Tercih Etmelisiniz?

Bitkilerin mucizevi etkisinden yararlanmak ve Dr. Halit Furkan Sarı’nın tecrübesinden yararlanmak adına mutlaka kliniğimize uğramalısınız. Bütüncül tıp anlayışını benimseyen ve kalıplardan uzaklaşarak çözümler sunmayı amaçlayan doktorunuz hemen her hastalığa uygun bitkisel çözümleri sizlerle buluşturmayı arzu eder. Bağışıklık sisteminden sindirim sistemine kadar her alanda bitkisel çözümlerden yararlanmak adına hemen randevu oluşturun!